نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی


نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با موضوع مدیریت منابع انسانی آینده‏نگر، محور توسعه و تعالی، ۲۸ آبان ماه با حضور مقامات و کارشناسان این حوزه در مرکز همایش‌های بین‏المللی صدا و سیما برگزار می‏‏‌شود.

نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با موضوع مدیریت منابع انسانی آینده‏نگر، محور توسعه و تعالی، 28 آبان ماه با حضور مقامات و کارشناسان این حوزه در مرکز همایش‌های بین‏المللی صدا و سیما برگزار می‏‏‌شود.

دومین روز این همایش 29 آبان ‏ماه در مرکز مطالعات بهره‏وری و منابع انسانی با هدف ارایه مقاله، دستاوردها و تجارب متخصصان و مدیران ارشد سازمان‏های داخلی و خارجی پیگیری خواهد شد.

سند راهبردی منابع انسانی، اصول مبانی و ملزومات، نقش توسعه منابع انسانی در گذار از بحران‏ و تنگناهای مدیریتی و سازمانی، مدیریت منابع انسانی و شبکه‏سازی اجتماعی، مدل‏های تغییر و تحول در توسعه منابع انسانی از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

به گفته دبیر کنفرانس، وقت آن رسیده است که در تبیین آینده‏نگری مدیریت منابع انسانی، جریانی به هم پیوسته از فلسفه، سیاست، راهبرد، فرایند و اقدامات هوشمند با رعایت انسجام درونی و بیرونی فعالیت‏های حوزه منابع انسانی، رویکرد سیستم‏های کاری با عملکرد بالا را در مدیریت سازمان‏ها هدف‏گیری کند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی در زمینه توسعه منابع انسانی، معرفی کتب، نشریات علمی، و موسسات فعال در حوزه مدیریت منابع انسانی و برپایی کلینیک توسعه منابع انسانی از دیگر برنامه‏های جنبی این کنفرانس است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت14:37---26 آبان 1392
سلام وبلاگت عالی بود مرسی.
من شما رو لینک کردم
شما هم اگه منو لینک کنید رتبه هردومون توی گوگل و الکسا میره بالا(اگه لینک دو طرفه باشه).
با این اسم لینک کنید لطفا
بهترین سایت نوحه و مداحی
ادرس: www.nohe-media.ir
خبرشو حتما بهم بدی وگرنه مجبور میشم از لیست کسایی که لینک کردم پاکت کنم اخه رتبم میاد پایین اما با اینکار رتبه هردومون میره بالا.
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 26 آبان 1392